Thursday, 7 May 2015

Pandai dah dia niiiii...

Assalamualaikum

Jumaat lepas aku balik rumah mak ayah kerana kerinduan yang melampau kepada mereka...cewahhh ayat kemaiin tak menahan noh,kan cuti lama aku pun balik la kampung.ok kampung sopa la kampung tu jauh nuuunnn disana kentut pon dengaq tapi kena kentut petai la ka kentut teloq,kalau kentut teloq tanya laki hakak ok..hakak selalu kena kentut teloq pakej tutup tingkap keta pasang air cond..hahahahahaha..kau mampu dik oiii pitam bangun pitam muntah ijo kaler maler.hahahaha..ehhh terbabas cita pulak,ok bahekk kita berbalik pada topik utama kita yea hakak-hakak,dan cuti lama laki keja di sambung pulak kenduri cikda,aku pon cuti lama la sikit kat kampung.percutian 4 hari 3 malam.dok umah tokayah jejalan saja yea anak-anak..nanti yang tu aku cita kat entry len la,hari isnin baru ayah zara mai amik aku ngn anak kesayangan,siap mesej gitau jangan makan banyak-banyak tau,eh tetiba tak bagi makan banyak dah kenapa la dengan apak hang ni zara,ibu tak gemuk lagi kot,rupa-rupa nya member ada plan len konon-konon nya nak suprise bini la,tau la rindu bini yang comel lagi jelita ni...dalam pukul 1 lebih camtu mai amik,p beli barang dapur kat mydin apa tong tang kedebuk kedabak,asyik-asyik dok tanya koi bopa pastu qenyeh-qenyeh hahahapandai ehhh sayang,konon nak plan dengan adik ipaq aku la.alolololo romantik nya laki kite..#matiklapujilakisendiri,aku pun nek heran ajak p sunshne pulak punya nak tunggu pukul 4  ronda la sampai tercabut kaki...cun pukul 4 terus p tempat yang dituju..hamboiii dia tuuu...bawak kita p makan steamboat & grill kat D'fiesha Coner.haaambik makan sampai gemuk,hahahahaha.duk dari pukul 4 lebih sampai pukul 6.nasib bek zara baik sangat masa sampai tu dah jaga dok ekk ekkk...main sat,bagi barang ajaib tetep, terus ZZZZZZZ..letak dalam stroller aman la mak hang makan sampai kembung perut.hahahahaha.maseh eh sayang belanja kite,tau la rindu kita.pandai lani buat kejutan,romantik nooooh.kalau tau camni nak kawen awai la..masa duk berkawan dengn tunang takda romantik suprise camni.terharu,lap ayaq mata..lani p pasar malam pun pegang tangan macam nak kena culik#matiklapujilakiromantik,jangan marah hakak yea,hakak puji laki hakak dalam blog hakak..hahaha



ni muka budak pandai lani ..hamboiii pandai lani suprise kita noh...


balik dengan penuh kegembiraan
kenyang perut hang pun.harus la qenyeh sakan,hahaha




muka budak bek tak buat perangai masa ibu sedap-sedap makan...


anak kesayangan nih..



kecintaan ,kesayangan dan harta syurga aku..



Ok ni pic last..kenyang dah masa ni suma dok tepuk perut ...bantal mana bantal..T_T

No comments:

Post a Comment