Tuesday 5 May 2015

Assalamualaikum

cikda kawen,YEAH cikda kawen
4 hari aku cuti makna nya 4 hari jugak la blog ni cuti..paham dak konsep tu,aku cuti maka aku pon paksa blog aku cuti sama tp dalam otak eh nak update blog,niat ja nak update tapi dalam mimpi la.kata CUTI..harus la nikmati cuti tanpa gangguan,acecececece!~Ni punya cerita tarikh terjadi nya peristiwa tersebut pada 03/05/2015,cikda kawen lah so aku pun plan bahek punya ngan cikti nak bawak zara la.kekonon nak bawak zara sekali nak selpis ngan penantiinnnn baru la.tp semua itu menjadi angan mat jenin,ciss kau zara..hang sepoil kan mood ibu ngan cikti..hang buat huru hara cam kenduri kawan ayah hang dulu.hamboii sentap ibu,baru nak feeling nak jumpa kawan-kawan sekolah ibu,cikti pon takdan nak selpis ngan cikda ibu jelita  pon takdan nak selpis sekali..menangis dalam hati sambil jalan seret dagu..sreeettttttsrettttttt(kemain efect cm cita hindustan kau hadoo.takde diam lah)hahahahahaha.sori nah cikti makan sesorang,zara wat perangai,qeyak sopa kena kutey(ketam batu)hahahah..so bagi melepaskan ketagih pada camera.mak hang zara oii dengan cikti hang selpis dalam keta.MARAH nih..pakai lawa-lawa selpis dalam keta jer...to cikda,SELAMAT PENGANTIN BARU...SEMOGA KEKAL HINGGA JANNAH,CEPAT-CEPAT BAGI ZARA KAWAN,JANGAN LAMBAT SANGAT.AKU NAMPAK DAH UBAN KAT KEPALA HANG.SATGI ANTAQ ANAK P SEKOLAH ORANG KATA ANTAQ CUCU.EHHH...MELAWAK JA NOH.AHAHAHA...tabah kan diri mesti lepaih ni ang kemain debob pastu bila da junior dlm perot lagi debab double.HAHAHAHAHAHAHAHAHA...

mari la kita saji kan penutup kata bicara pagi nak masuk tengahari ni dengan gambaq selpis cikti dan ibu zara..hahahahahaha...







Amboi kemain hang zara masa ni mood elok.sekali p kenduri buat konsert zapin pulakkkk...

dan akhir sekali...
jengggg jenggggg.....gambaq pengantin la.ni pon curik dari we chat cikda..

No comments:

Post a Comment