Monday, 16 February 2015

tengelam timboi..tengelam timboi....

Assalamualaikum
Lama  noh tak jenguk blog ni.sian nya..berabuk bersawang tebai dah ni,hari ni baru terbuka niat nak buka blog ni balik (bajet ada orang baca konon),lagi 2 minggu cukup la umur aku 24 tahun perhhh muda lagi ni.,sekarang ni hidup dah banyak berubah dari hidup seorang dan hidup berdua sekarang ni hidup BERTIGA WEH!!Alhamdulillah syukur sangat-sangat atas kurniaan yang allah bagi kat aku dan suami.Macam mimpi ok,becinta gaduh  becinta gaduh   tup tup bertunang tup tup dan nikah tup tup ada anak.ehh banyak tup tup noh hahahaha.Banyak ni nak story kat sini,rasa macam nak aktif balik berblog ni,macam macam nk cerita tau,nak kongsi pengalaman. 1/02/2014 ~ 1/02/2015 genap la SETAHUN dah jadi bini orang kan. SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANG PERTAMA SAYA.Buat SUAMI terCINTA terima kasih menjadi suami terbaik,terima kasih terima diri ini seadanya,terima kasih sentiasa ada disisi isteri mu ini ketika susah senang terima kasih sebab melengkapi hidup ini..senang cita ni terima kasih untuk segala nya la..LOVE YOU!! MUAH CIKED.Tahun ni sambut anibeseri  dengan HARTA YANG PALING BERNILAI...Walaupun tak takda kek besar,setakat ucapan ja yang mampu..weolsss malu nak cakap depan-depan..hehehehe..setakat senyum kat antara satu sama lain.MACAM TAK PECAYA DAH SETAHUN NIKAH...macam baru ja...tengok-tengok dah ada anak..nanti aku update pasal si comel ok...babai uolssss!

disudahi dengan gambar gojes..kah..kah..kah..

24/2/2013
~bertunang~



1/2/2014
~alhamdulillah sah menjadi isteri muhammad zaki~


30/3/2014
~majlis sebelah pihak perempuan~




06/04/2014
~majlis sebelah pihak lelaki~




begitu la cita nya..
apa lagi nak tulih nih...
babai dari wanita dulu gemuk sekarang kurus...ehhhh..hahaha


No comments:

Post a Comment