Thursday 1 August 2013

Hamster ku hamster mu jua


salam jumaat semua...jumaat terakhir dalam ramadhan tahun 2013 kan...semoga tahun depan umur dipanjang kan untuk bertemu lagi dengan ramadhan 2014 pulak dengan status yang baru..ehehehehehe..ehhh..meh aku nak kongsi cita ni..cita ni dah lama tapi lupa nk publish laa sebab tak dapat gamabar dari incik tunang ritu..bila dah dapat buat-buat lupa nak update pulokkk...maap la...kite sibuk sekarang.lupa macam-macam nasib baik tak lupa makan..hahahahaha,so ada la suatu hari tu p teman incik tunang p beli makanan hamster dia.tapi incik tunang cakap hamster dia tinggal seekor ja..mati ka hilang ka aku pun lupa la,malas aku nak ingat,hihi aku pun cakap la sian hamster tinggal sekoq ja dalam rumah banglo dia yang besaq tu,konon-konon la kesian kat hamster incik tunang kat rumah tu kan padahal aku tak tahan godaan tengok hamster kat kedai tu,comel-comel jaa,gerammmmmm kot,dengan ayat kesian aku tu dia pun beli la,aku pun belek-belek hat mana comel tu,yes dah dapat yg bekenan di hati aku pun tunggu amoi tu tangkap hamster tu,aku melawat la kawasan tu tengok binatang lain.jalan punya jalan.mihmihmihmihmihmih...aku jumpa 1 benda.heeeeeeeeeeeeee..terus tarik incik tunang...tengokkk tuuuuuuu...KURA-KURA laaaaaaa.kelip-kelip mata kat incik tunang...maka dapat la sepasang kura-kura.tapi aku tak bela..incik tunang la bela..gueee takot..bole camtu?dalam sebulan ke sebulan lebih kot aku pun lupa la..tetiba ja incik tunang cakap hamster da ado anok nyeeee..terujaa iolssss ..terus cakap nanak..hehehe.incik tunang wasup gambo beby hamster.pas 2,3 minggu baru p beli sngkar baru tuk beby hamster.incik tunang pilih warna pink..nasib baik u pilih wana pink..sayang u lebih..#pitam#...lepas beli sangkar tu dalam seminggu camtu incik tunang baru mai hantar kat rumah,maka kite pun adooo hamster jugakk...


nama hamster kite tompok dengan oren..hihihi





kuat makan tau...sekarang ni pandai bawak makanan letak dalam rumah dia..cemana dia buat aku pun tak tau laaa

oren si kuat makan ni..manja dari tompok.hmimihmihmih


ni la kura-kura itu...kihkihkih...cun dakkkk.!!!..la ni dah besaq..^_____^

#incik tunang..lepas ni kita bela BERUANG pulak bole??kelipkelip mataaaaa..hehehehe

No comments:

Post a Comment