Sunday 28 July 2013

manis-manis punya cerita..

ni cerita lama la,dok terperuk dalam draf blog aku,tak sempat nak kodek-kodek tuk full kan cite,bizi apa pon aku tak taw la kannnn..hahahaha..ok cerita ni dalam bulan 5 camtu la,dalm tgh bulan mungkin..ampunnnn aku lupa la tarikh bila..tapi yang aku tau bulan 5 2013..hihihi(gelak pekup mulut),ok kita kembali pada cita diaa nah..bln 15/4/2013 genap la umur ayah aku 50 tahun,SELAMAT HARI LAHIR AYAH KU,RAHAMAT BIN YUSOP,semoga dipanjang kan umor dimurah kan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik inysyaallah.amin....kami anak-anak ayah sayang sangat kat ayah walaupun kami ni ketegaq tapi kami sayang ayah dan insyaallah kami janji akan jadi anak mak ayah lebih baik dari sebelum nya.amin..ayah aku da plan baik punya nak bg suprise kat mak aku sempena besday ayah aku..ehhh..terkalih pulak kan...hehehe.kira ayah nak sambut sekali dengan hari ibu la.gituuuuuuu...so hari tu aku cuti teman ayah p beli hadiah kat mak,p beli kek,last baru p beli kepciii...perhhhh..mai part kepci tu sepoilll ok..wa keracunan makanan sampai tahap gastrik teruk sampai masuk sepital..sedihh!!so kita berbalik pada cita tadi...balik rumah terus simpan nyorok-nyorok kek tu dalam peti ais pasti kan mak tak nampak..hadiah lak..aku senyap-senyap balutka,maka dalam lepas magrib terjadi la suprise tersebut..muka TERKEJUT mak dapat hadiah dari ayah tu memang memancar kan kegembiraan la dari ayah ke mak...hahahaha..paham ka idok maksud aku tu..tak paham sila paham sendiri..mihmihmihmih..meh la kita layan gamboo..
.
 kek yang sedap lagi lazat..teringat!!!


 acewahhhhh..mak dengan ayah..sweet gituuu..^___^


 jenggg...




 tadaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 uihhhh..ala-ala time akad nikah gituuu...hihihihi




selamat hari lahir ayah dan mak!!
selamat hari ayah buat RAHAMAT BIN YUSOP
selamat hari ibu buat ROZIAH BINTI YUSOF
semoga dimurahkan rezeki,dipanjang kan umur,diberi kesihatan yang baik,semoga kehidupan kita sekeluarga diberkati hingga hujung hayat kita semua..
kami anak mak ayah amat-amat sayang cinta rindu mak ayah hingga hujung nyawa kami...amin....

No comments:

Post a Comment