Thursday 16 January 2014

14 days to go

Acewah kemain omputeh kan..sori la sekarang ni tak selalu update blog.iolss is bizi..bole tera tu.ok la ni sibuk sangat-sangat.sebab lagi 14 hari ja lagi status 'cik' nak bertukar ke 'p'...ehhh.haahahaahha.ya allah memang hati ni dup dap dup dap ja..sibuk sampai terbawak dalam mimpi laa.hahahahaha.ok!aku nak habaq la.setiap pengantin punya impian untuk hari sejarah mereka tersendiri kan..macam tu jugak dengan aku..so lepas tunang ja.aku tanam kan niat aku.nanti nikah nak baju adoo pearl gituuu.veil pon nak d.i.y sendiri.ok bila dah ada niat kita kena start la berkawan dengan encik google.banyak jugak la dapat maklumat.baju nikah dah siap 100% jait manik semua.so tinggal veil 70% dah siap..okess nanti aku cerita len naaa..nak p setel sat qeja yang tertangguh tadi.bye.muahkssss..

No comments:

Post a Comment