Saturday 14 September 2013

31 ogos 2013 punya cerita

Meh kita taip lelaju nah,adoi aku sekarang bizi sangat,tapi aku tak tau bizi apa yang membuatkan aku semacam punya bizi..bizi..bizi...bizi...OMG!!
sila la paham bahawa aku sibuk vs bizi..walaupun makna sama tetap aku nak kata jugak.hahahahaha
maaf..aku sebenarnya tensen dengan kerja yang menimbun.
ok..ok..mai mai feeling nak menaip laju-laju ok.entry masa kini dan yang terkini.wahahahaha..ayat mau kemaih selalu..cerita dah lama aku ja baru nak update,31 ogos lepas aku pi kenduri kawin member sekelas aku,2 orang ok makna nya 2 pasang pengantin lokasi asing-asing.maka nya ni kali kedua aku bawak incik tunang pi kenduri kawan aku.sambil kelip mata sepet.hambik..pemalu terus incik tunang..dia kan spesis pemalu tak kena tempat kennnn..maseh tau incik tunang sebab bawak kita pi kenduri kawan-kawan kita...sayang awak##ehhh..ehh..tetiba##
selamat pengantin baru untuk ain dan pasangan..semoga kekal hingga jannah dan cepat dapat beby tau...fuhh...fuhh..ain ni kawan dengan laki dia sejak kami zaman sekolah lagi...kekal sampai la ni..time tu aku dah banyak kali terkandas dalam percintaan gak la..hahahahaha...nasib sungguh sedih aku ketika itu.acececece....jangan cakap lebih-lebih.nanti incik tunang tau habih cheqq...

selamat pengantin baru ain dan suami.


harus ambik berkat pengantin.hahahahahaha

dan






selamat pengantin baru jie-are dan suami,semoga bahagia hingga jannah dan dapat beby yang comel-comel


ni kawan-kawan sekolah 1 kelas.masing-masing bizi sekarang ni.time kenduri la jumpa pon tapi tak semua la...sadissss=_____="






dan 
jeng



jeng


jeng


jeng


jeng


jeng

jeng


jeng

heyyyy berapa kali mau jeng jeng daaaaa...

kami pon nak begambaq jugak..hahahahaha
jangan marah naaaa....^_^

No comments:

Post a Comment