Tuesday 13 August 2013

hari raya aidilfitri 2013-raya pertama

tarik napas lepas...ok...mood nak update blog da menguasai diri..acewahh.kemain dasat kan ayat aku,padahal aku malas sangat.tapi paksa-paksa kan diri jugak nak update sebab esok dah start keja kan,takot tak sempat nak update.mari la jari dan otak ku.kita rajin kan diri.hahahahahahaha..ok kita start dengan raya pertama...macam biasa aktiviti hari raya pertama tapi insyaallah tahun ni last aku beraya bujang gitu.arghhh..tetiba nak sebak bagai kan,poyo ja.hahaahahahaha..tahun ni last dapat duit raya dari ayah,adoiii..tahun depan nak lagi bole dak ayah?kelip mata sepet-sepet..hihihihi..dan tahun ni jugak la tahun kedua aku bagi duit raya kat adik-adik aku..maaf yea adik-adik ku kalo duit raya tak sesempoi yang hampa jangka..tahun ni tahun bajet kakak mu,terima kasih kerna memahami,hihi..

keluarga kecik encik rahamat dan puan roziah..


cepat-cepat salam ayah.hihihi


salam dengan mak pulokkkk...



mehh salam dengan kakak mu yang comel ini..wahh..muka aku kompiden jaa kira duit..mihmihmih..hoi..tak semenggah betol snap pic aku macam tu...


keluarga kecik aku!!


kami...

sekian....bersambung lagi..hehehehehe

#nanti buat entry hari raya pertama dengan incik tunang pulok#

No comments:

Post a Comment